دلم برای باران تنگ شده


سوگل هستم !

عکس های فوق العاده زیبا از باران - jazzaab.ir

عکس های فوق العاده زیبا از باران - jazzaab.ir

عکسهای بارانی

عکس های فوق العاده زیبا از باران - jazzaab.ir

عکس های فوق العاده زیبا از باران - jazzaab.ir

عکس های فوق العاده زیبا از باران - jazzaab.ir

عکس های فوق العاده زیبا از باران - jazzaab.ir

عکس های فوق العاده زیبا از باران - jazzaab.ir


نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت11:24---5 آبان 1391
چرا الان؟

سپیده
ساعت10:29---5 آبان 1391
پیشنهادی که برای قرمز شدن صورتت دادم
پاسخ:عالی بود شاید الان به دردم خورد


سپیده
ساعت19:11---4 آبان 1391
نظرت چیه؟
پاسخ:راجع به چی؟


سپیده
ساعت19:08---4 آبان 1391
هر کی ازت پرسید بگو چون هوا سرد صورتم قرمز شده

سپیده
ساعت18:41---4 آبان 1391
سوگل راستی یه راه حل برای قرمز شدنت دارم!
پاسخ:پس سریع بگو خوش حال می شم


ساعت14:16---1 آبان 1391

من عاشق بارانم می دونی چرا؟ چون اگه زیر بارون گریه کنی کسی نمی فهمه که گریه کردی فکر میکنن خیس شدی امیدوارم که امسال سال پر بارانی باشه};-

پاسخ من:

اما اگه من گریه کنم قرمز میشم 



taraneh
ساعت0:38---1 آبان 1391
قشنگ بود. منو یاد روزهای عزیزی انداخت ممنونم ازت.
پاسخ:شما مشکوک می زنی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:,ساعت 19:33 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com